på kvarsittningen!

Hej igen!

Är det bra med er eller? Med mig är det skit förtillfället.. Började dagen med att jag blev utkastad ifrån bussen pga att den busschaffisen var en komplett idiot. Sen matteprov som jag inte ens visste om. Det gick inte bra känner jag. Sen hade jag engelska och då hade vi diagnos som också gick åt h*lvete. Sen spanska då jag började lipa. Lunch då jag blev utkastad från matsalen pga att jag hade mössa på mig. Sen SO då vi kollade på film, sen livskunskap då vi gjorde någon slags teater. Nu har jag och sita kvarsittning så jag ska sitta och läsa boken jag har i svenska i en hel timme. Booring.. Slutar om en timme som sagt, då ska jag och Sita gå hem till Salim och då uppdaterar jag då. Måste sluta nu. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback