i'm home again baby!

Hejsan bitches!! =D

Sist jag skrev så var vi ju som sagt hemma hos Salim! Vi kollade på film och åt godis osv. Tjockisar, hihi. Sen var jag och Sita tvungna att dra så vi stack ner till esplanaden och så snackade vi med folk. Det kom fram två rätt fulla killar och sa att jag och sita var söta så han köpte ett pack åt oss! Thats the way I like ;) så är det att vara oss liksom! snygga blondiner får alltid förmåner, haha!

Åkte iallafall hem till ölmstad och nu ligger jag i sängen och lyssnar på deppmusik, vet inte varför men jag gillar det samtidigt som jag hatar det. Ska försöka skriva klart engelskauppsatsen snart med.. måste vara inlämnad imorgon liksom.

Hörs snart!



UNDERBAR BILD. vill ha sommar nu =( så tråkigt när det är så kallt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback