hemma i ölmstad!

Hejsan! har ni saknat mig? jag har saknat er kan jag lova!

Idag kom jag till skolan vid tio tiden, hade missat första lektionen.. men jag kom iallafall i god tid till spanskan! Efter det hade vi lunch, idrott och sist kemi! Det var en riktigt slapp dag eftersom att vi åkte skridskor på idrotten och kollade på film på kemi lektionen. Sen efter skolan så tog jag tåget till mullsjö och träffade Dennis, vi kollade på film och så! Sen skjutsade han mig till tåget som gick vid halv åtta och sen fick jag sitta och vänta i en halvtimme på min buss i jönköping.. och nu är jag hemma! Är inte lika pigg just nu som jag var imorse kan jag lova! Haha.

Bilder från dagen kommer snart upp!


Kommentarer
Postat av: Petra

tack vad roligt att du gillar den :) följa varandra ?

2009-12-01 @ 21:32:58
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback