hemma i ölmstad igen!

Förlåt för att jag inte uppdaterat tidigare! Men hade väldigt bråttom osv..

Jag åkte som sagt hem till sita och så duschade jag och gjorde mig iordning väldigt långsamt. När vi var klara vid ungefär 5 så ringde jag Sebastian krantz och frågade om fest osv. Han sa att alla skulle samlas nere vid våran skola så jag och sita gick dit så vi var där vid halv 6. Där var vi med en massa folk och hade jätte kul osv fram till ungefär kl 8 när vi gick till norrängen då vi blev bjudna på fest! Men när vi kom dit så vägrade dom släppa in mig, sita och jacob.. Så vi satt där till ungefär halv tio. Då kom alla ut igen och då följde vi med folket tillbaka till esplanaden och var där och gjorde busigheter! ;) Sen gick vi till seven eleven och så blev jag och sita hämtade av pernilla och blev hemskjutsade till ölmstad! Så nu sitter vi i köket och äter kvällsmat. =)

Tack för en otroligt rolig kväll, Sita, Jacob, Kalle, Kenny, Simon, Johan, Sebastian. Bebbe. med mera <3


Kommentarer
Postat av: evelina <3

fan jag va oxå ute idag :o

men träffa nte dejj :(<3

2009-12-13 @ 01:16:28
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback