hemma hos sita!

Hejsan sötnosar!

Imorse hade jag lite bråttom som jag skrev, men det ordnade sig! Kom till skolan och så var det luciatåg. Söta var alla som var med! Men jag kan lova att jag inte ångrar att jag hoppade av, hade gjort bort mig totalt! ;) Sen var det fika med klassen, gå promenad med klassen, lunch och sen så var det "betygspussel" då jag, sita, Ludde och andré satt och pluggade i två timmar! Eller det var snarare sagt bara jag som plugga, men iallafall. ;) Fick iallafall min engelskauppsats klar! Puuh! Så nu har jag bara ett muntligt förhör i fysik, kemiprov och en svenskabok och skriva uppsats till den kvar tills på måndag! Och gud nåde min svenskalärare om hon sätter IG på mig.. Sen när vi slutade vid 14.30 så åkte jag och sita in till jönköping och mötte upp laktos så han fick tillbaka tröjan jag lånade av honom, saknar den redan! =( Sen åkte vi tillbaka hem till henne för att vi hade lite bråttom. Så det blev inget fika! Men sen hörde vi att festen vi skulle på blev inställd eller något så nu blir det en hemma-sittar-kväll hos Sita fram till halv tio då jag ska bli hämtad av familjen! skönt det med faktiskt. Bara ligga och slappa, äta popcorn och mysa med bästavän <3

Hörs lite senare! =)



Älsklingen och jag <3 för ett tag sedan. typ i våras =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback