helt slut!

*PUH* vilken dag..

Först kunde jag ju inte sova något inatt! Låg liksom bara och stirrade på en sak hela natten. Sen kom jag försent till skolan och så var jag så j*vla sur! Hade efter engelskan lunch och sedan svenska. Så himla tråkigt.. *snark*. Sen hade jag BUPmöte kl 15 så jag missade ju kemiprovet och kommer då få IG i betyg. JIPPIE! Efter mötet så åkte jag till juneporten och satt där i en timme tills Dennis kom. Satt och tjurade en kvart sen kom Simon och livade upp stämningen! Vi drog till brunnen och träffade Jacob. Var med dom en liten stund, sen drog jag och Dennis hem till min pappa och åt mat, var så jävla hungrig! Sen åkte vi tillbaka till juneporten och jag tog bussen hem. Träffade Lizz på bussen som jag inte har snackat med på aslänge, hon är så söt!

Nu ligger jag i sängen, med mjukiskläder as usual och tänker . ovanligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback