godnatt

Nu ska jag säga godnatt till Dennis i telefonen så nu skriver jag godnatt till er sötnosar där ute också! Orkar knappt ha ögonen öppna så känner att det är dags att stänga av datorn också.. Imorgon så ska jag gå upp vid 7.20 och bara sminka mig lite snabbt innan jag ska ta bussen till huskvarna, möta upp sita och sedan åka vidare till *hemligt ställe*. Nu blev ni nyfikna va? Som sagt så älskar jag hemligheter =) Inte när folk har hemligheter för mig men när jag själv har en, då jävlar! Hihi. Efter att jag och sita har vart på *hemligt ställe* så ska vi tillbaka till skolan. Men jag skriver imorgon såfort jag vaknat!

Hörs imorgon, puss och godnatt sötnosar! ♥♥


Kommentarer
Postat av: evelina <3

saknar dej mer :(

det e lugnt :)<3

förstod att du glömde dt haha xd<3

2009-12-07 @ 16:12:54
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback