gamla minnen.. saknar!

Jag minns när jag gick på ribbaskolan. När Bella bytte till min klass, det var strax innan jag bytte skola. Hösten 08. Jag blev först lite småsur för att hon skulle byta till min klass, men sen när hon kom in i klassen, asså gud vad kul vi hade. Jag slutade ju umgås med izza precis innan Bella bytte klass. Hon blev ju tvingad att byta och kände knappt någon i min klass, så jag var den enda som snackade med henne. Vi blev snabbt skitbra kompisar och satt alltid vid hennes skåp på rasterna och skolkade från en massa lektioner. Och de lektionerna vi var på så skrattade vi bara bort tiden. Allt för att slippa klassen.. Kommer ihåg när jag berättade för henne att jag skulle byta skola. Fyfan hon började nästan gråta.. Men sen fick hon byta tillbaka till sin gamla klass som tur var! Vi gick dock bara i samma klass ungefär två månader, eller var det ännu mindre..? Iallafall! Hon räddade min sista tid på ribbaskolan alltså, hon fick mig att vilja gå till skolan den sista tiden då det var hemskt. Gud vad jag saknar den tiden! Då det var hon och jag, jag och hon. Det var verkligen hon och jag mot hela klassen.



Bella och jag! Hösten 08. på en spanska lektion, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback