evelina ♥

Tack för att du ställer upp, du är underbar. Du är en av de bästa som finns och jag är så jävla glad över att jag träffade dig i somras. Det var tack vare den fantastiske Degen som vi träffades. Och jag var full och flummig så jag gav mitt nummer till dig. Men det ångrar jag verkligen inte! Vi har inte umgåts särskilt mycket men de gånger jag har vart med dig har vart hur jävla roliga som helst. Vi skrattar alltid åt allt och jag kan prata med dig om allt. Du lyssnar alltid och försöker förstå så gott du kan. Du har vart med om ungefär samma saker som jag så du förstår det mesta, och jag är glad över det. Jag är stolt över att vara din vän. Du finns alltid där för mig, när jag mår dåligt kan jag alltid ringa dig och jag är tacksam för det! Du ska veta att jag ställer alltid till tusen för dig. Du är fantastisk och jag älskar dig Evelina Tuovila. Du är en underbar vän som jag ser upp till, även fast du är ett år yngre än mig. ;)

Föralltid du och jag gumman (L)


Kommentarer
Postat av: evelina <3

älskardejmest thesswester ! <3

2009-12-12 @ 00:47:18
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback