:) <3

Hejsan bitches!

Eftersom att Sita är så himla seg på att fixa sig så kom vi såklart 25min försent till mattelektionen imorse! Min mattelärare blev inte glad kan jag lova.. hihi. Sen hade vi engelska, lunch och nu har vi NO! Så jag sitter på lektionen nu och bloggar. Har precis jobbat som en gnu på en uppsats som jag har legat efter i.. Är nästan klar men jag behöver biologiboken till resten och den ligger hemma i ölmstad! Så jag får skriva klart uppsatsen på söndagkväll.. eftersom att jag ska bo hos pappa i helgen! =) Efter denna lektionen så ska vi ha SO prov! Har pluggat som en gnu till det också, på gårdagens SO lektion så satt jag i mer än en hel timme och råpluggade.. puuh! Men vill man komma någonstans i livet så måste man faktiskt kämpa.. Tyvärr! Hade hellre velat ha allt på silverfat men det får man ju inte riktigt tyvärr.

Kanske blir lite ändrade planer idag förresten! Måste kanske till råslätt och ta grissprutan med pappa innan jag åker hem till sita och fixar mig inför ikväll. Men jag tror jag ska skita i den, jag orkar ändå inte bli sjuk nu i helgen?! Haha! Men jag tror faktiskt att jag följer med Sita hem direkt efter skolan.. har så mycket jag ska göra idag så hinner inte ta sprutan känner jag! Sånt är livet när man heter thesswester! tss..

Hörs senare efter skolan!

HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback