21 december

Sorrry för ingen uppdatering, har inte haft något internet!

I fredags;
så gick jag och sita hem till henne efter skolan och sedan gjorde vi oss iordning och åkte till torpa och fixade en sak och sedan åkte vi till huskvarna och träffade en massa folk. Sen åkte vi till cigarren och gick hem till Tony. Där var vi en liten stund och sedan åkte vi tillbaka till huskvarna och var där. Sedan så åkte typ alla hem och så var jag med Kenny och kalle tills dom drog, då åkte jag hem till pappa och somnade väldigt snabbt.

I lördags;
inget att tala om.

Igår;
Så åkte jag och sita till huskvarna och var med folk, sedan var vi med filip och kalle på slutet tills alla åkte hem. Så åkte jag hem till pappa och sov.

Idag;
Så blev jag väckt och åkte till sjukhuset och gjorde EKG för att jag ska få medicin osv. Sen åkte jag hem och tråkade sen åkte jag och träffade Sita vid A6 och så köpte jag två julklappar till mig själv! =D är man ego eller? Köpte en jättefin väska och ett skitsnyggt linne som jag ska ha imorgon på julavslutningen! Sen åkte vi hem till mig och färgade min hårbotten och kollade på film med min pappa innan det var dags att dra. Så tog jag bussen hem till ölmstad så nu sitter jag i min säng med min älskade dator (som jag faktiskt har haft med mig, men har inget internet hos pappa..) Tog med den mest för att kunna lyssna på musik osv! ;)

Sist jag färgade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback