12 december

GODMORGON LÖRDAG!

Har ni några planer för dagen? För mig är det fullt upp! Eller nja inte riktigt men, jag ska hem till Sita snart och göra mig iordning. Sen kanske jag ska åka till elmia vid sex tiden och bara träffa Dennis en liten stund för det är våran månadsdag idag. Men eftersom att han är så jävla tjurig förtillfället för att han hade missuppfattat mig på sms så vet jag inte om jag orkar. =) Thats life! Sen ska jag hem till sita igen, och göra mig iordning för fest! Jag och sita blev bjudna av min vän jacob. Det är tydligen en tjej som ska ha fest i en lokal i öxnehaga. Planka festen ni som bor i jönköping! ;) Nej jag skojar bara! Självklart så är jag och sita bjudna iallafall! Vem vill inte ha två snygga blondiner på sin fest liksom? =D Efter festen så ska jag och Sita hem till ölmstad och sova. Så kommer min dag se ut ungefär!

PARTY TONIGHT!



sita bästavän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback