10 december

Godmorgon sötnosar!


Är ni lika trötta som jag idag eller? haha knappast! Om ni inte har dygnat eller något. Men man kan nästan tro att jag har gjort det, så trött som jag är.. Har iallafall precis duschat och håller på att klä på mig just nu. Ska bara doppa ansiktet i en foundationhink och sedan gå till bussen. Börjar dagen med den segaste lektionen ever, matte.. ska man sova då kanske? Låter väldigt lockande faktiskt.. Sen slutar jag kl 16.30 idag också eftersom att jag har kvarsittning! BLÄÄ på denna dagen alltså.. Efter skolan så ska jag och sita hem till Salim och softa lite fram tills min buss går hem vid kvart i nio.. Men eftersom att jag slutar så fruktansvärt sent idag så får vi hoppas på att jag får låna någon av skolans dator och blogga ifrån eftersom att annars kommer jag inte uppdatera förens vid femtiden eller något hemma hos Salim. Och det skulle ju vara hemskt, eller hur? ;)

Men nu måste jag gå till bussen, hörs senare gullungar!

juste glömde säga det, min överföringssladd till mobilen är sönder så jag kan inte överföra bilder längre, det är drf ni bara får en massa gamla bilder på mig. Men det är ju kul också, eller?
detta var då jag hösten 08.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden är från hösten 08 och du har din gamla fula urtvättade London-tröja då också, du har den alltid :O den är så jävla ful :O inet illa menat men köp nåt nytt :O

2009-12-10 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback