hemma igen!

Nu har jag kommit hem ifrån stallet, åkte dit vid ungefär fyra och då hämtade jag ponny i hagen och borstade på honom tills Ellinor och Izza kom ut, då hämtade dom Millie och så gjorde vi oss färdiga och red iväg, kom verkligen i tid till lektionen idag, första gången tror jag för min del. ;) vi gjorde ingenting speciellt idag och det var en rätt tråkig lektion.. Men det var skitkul sen när vi skulle rida hem igen då jag släppte honom på ett fält och han studsade fram som en studsboll. =) Sen tog jag moppen och åkte hem. Här hemma är det fett många gäster så jag sitter på mitt rum och dunkar musik och låssas som att jag inte hör dom där nere.. haha. Ska iallafall smita ner och ta lite fika snart, är huuungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback