5 augusti

Hejsan bloggen!

Igår åkte jag som sagt till stan och gick på polisförhör, det gick bra och det tog bara en halvtimme. Efter det så gick jag hem till Daniel och var med han, Salle och Simon. Senare kom också Marre och sen åkte jag och Marre till stan och köpte en hemlig sak till mig som ni kommer få se bild på någon dag snart! =) Sen när Salle och Simon gått hem så var jag och Marre med Daniel själva och sedan åkte vi hem med sista bussen. Träffade Tom på bussen, han är galen alltså! :P Sen gick jag och la mig men somnade aldrig förens efter 1 någongång.. Trött som fasiken då alltså!

Idag så gick jag upp vid halv åtta igen och åkte till jobbet och jobbade. Slappt idag också men hade hela tiden något att göra så det var ändå skönt. Kom nyss hem och har tjaffsat lite men sånt får man tåla om man är en jobbig tonåring (enligt mina föräldrar).. ska hoppa in i duschen nu och sedan ta moppen till Huskvarna och träffa Marre en liten stund, sedan ska jag hem till Sofie och så ska vi antagligen ut ikväll och ha roligt. Imorgon åker hon och jag till Tranås musikfestival! Så vi ska sova på en båt där med hennes mamma och hennes mammas kompis och sedan kommer vi hem på fredagskvällen eller något. Så jag kommer inte kunna uppdatera förens på fredag, men ni överlever väl? ;) Jag tror inte att jag kommer göra det nämnligen.. =(

Hur är det med er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback