Duktig thess!

Jaha, nu var man hemma :D eller jag har vart det någon timme, men jag har faktiskt duschat, ätit och gjort klart min inlämningsuppgift till spanskan.
Det gick jätte bra att rida, och Eliot var pigg =) red som sagt var på fältet och hoppade lite, jätte duktigt! Kom hem ungefär halv tio ifrån stallet, haha.

Imorgon är det sovmorgon till tio, hur härligt som helst. Sooova! Haha.
Nej nu ska jag faktiskt hitta på något roligt :D eller inte.. typ kolla igenom en massa blogginlägg och kolla folks bilddagböcker, snacka med folket på msn också. Vara lite social helt enkelt. :D
Förresten så fick jag MVG på A-provet och VG på B-provet på matten, så sammanlagt ett starkt VG, WOHO!

hörs imorgon! Bloggar på morgonen eftersom att jag har sovmorgon, puss på er alla ♥


Kommentarer
Postat av: Cameras are FLASHING

Skönt att höra. Jag har också haft en bra påsk. Massa mat hela tiden, och så solen. Vem kan klaga på den? ☺

2009-04-15 @ 02:33:27
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback