JOBBIG SKOLA

Idag var det ju skola, missade halva engelskan. Annars var det normal skoldag.
8.20 engelska
9.20 spanska
10.15 bild
11.25 matte
12.45 syslöjd
14.15 idrott
Jag missade som sagt halva engelska, på spanskan var vi i datasalen och spelade in vårat "radioprogram" och Shakira, på bilden jobbade jag, Woho! Och blev nästan klar med klassens "vän-projekt" är väldigt nöjd över min hittils. =) Eftersom att jag glömde min skåpsnyckel hos Daniel igår så hade jag ingen egen mattebok till mattelektionen, men jag fick låna min lärares bok, och jag blev klar med det jag skulle, så nästa lektion blir det diagnos. På syslöjden har jag börjat sy på min tröja, jippie! Hoppas jag blir klar innan sommarlovet, fast i den takten jag jobbar i så lär jag inte bli det.. Idrotten var jag inte med på, gick promenad. Men imorgon, då jävlar ska jag vara med! Haha.

TORSDAGENS OUTFIT
(dålig bild)

Kommentarer
Postat av: becka.

fan va fint hår :)

2009-04-26 @ 00:15:25
URL: http://rebeckaborrespang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback