Föräldrarfritt är mysigt, ellerhur?

Jag och Michaela har vart uppfinningsrika och skapat en egen chokladsås, receptet får ni inte, för det har jag redan glömt bort! Vi hällde bara i lite, vaniljsocker i en stor mängd, strösocker, sirap, smält smör och kakao. Det blev en väldigt konstig smak på det hela, haha. Sedan hoppade vi studsmatta och tog en massa kort. Sen var vi inne lite vid datorn. Men nu har sötnosen åkt hem så nu sitter jag här i min ensamhet, haha. Men jag ska göra mig iordning, sedan drar jag iväg. Bloggar senare när jag kommer hem.

Bilder kommer upp från dagen senare, när min bror har fiskat fram överföringssladden till kameran. Ha en nice fortsatt dag, byye.

Kommentarer
Postat av: matilda

föräldrarfritt är nice! :D

2009-04-11 @ 18:16:46
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback