11 april.

Finns det något härligare än att vakna sent på eftermiddagen av att ha fått ett sms där det står "GLAD PÅSK", ehm.. Jag skulle svara JA på den frågan. Jag menar, somnar man sent, då vill man gärna sova ut.. haha fast tack för alla glad påsk sms iallafall, fast jag är något tjurig på morgonen.

Superduuper härligt väder ute, när jag och Sita gick ner till köket så var det 21 grader ute! Så vi packade ihop lite frukost och satte oss ute på hennes altan, underbart! Sen roade vi oss genom att kasta vindruvor hit och dit, men det är en annan historia.

Idag blir det att åka hem till mig, vet inte riktigt när, antagligen när jag och Sita orkar flytta på röven ur soffan och byta om.. Sen ska vi till stallet och jag ska rida, sen hem och duscha, för klockan halv sex ska vi fira påsk! Woho, goodis.. fast igår smällde jag i mig så pass mycket att jag nog kommer må illa av att se påskägg.. Men det ska nog bli en kul kväll iallafall. Nu ska vi kolla bussar och antagligen börja byta om från pyjamas (vadå? vi vaknade nyss..) Så vi hörs senare! Ha en underbar dag.


Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och fotonörd

sv: tack:)

2009-04-11 @ 15:19:15
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback