lär känna mig bättre!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min pojkvän, att jag fick en fisk! :D
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt på en lektion. ;)
Det sista du sa högt: Nej det behöver du inte göra.
Det senaste någon sa till dig: Ska man skriva sitt namn?
Vad har du druckit idag: Två klunkar Xray
Vad var det senaste du åt: En tallrik med mjölk och flingor
Vad var det senaste du köpte: En cola
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit, har tre ytterdörrar.
Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt och blåsigt
Godaste glassmaken: Twister! :D

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov bredvid älskling
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja! Dock måste man lära känna personen först innan man "satsar" på någonting, eftersom att man måste veta om man blev kär i personens utsida eller insida. ;)


Sover du tungt: Ja, ganska. Är dock förbannat lättväckt på morgonen..
Drömmer du mardrömmar: Varje natt.. :(
Trivs du med ditt jobb: Ja! På sätt och vis är bloggen mitt jobb. ;) Sen sommarjobbar jag ju och där stormtrivs jag!
Favoritklädsel: Snygga och bekväma skor, jeansshorts och något snyggt linne!


Favoritlåt just nu: Skillet - Whispers in the dark


Vad ser du om du tittar till höger:
Ett par papper i svenska
Vad gör dig glad just nu: Mina vänner och älskling
Vad ska du göra härnäst: Gå upp till skåpet och lämna väskan
Höger eller vänsterhänt: Höger! Fast jag kan använda båda. Typ när jag sparkar, fiskar, använder bandyklubba osv.
Humör just nu: Glad, seg
Favoritgodis: Choklad, lakrits och sött!
Kläder just nu: Tygskor, leggins, linne, adidas tröja och skinnjacka
Sommarplaner: Öland, Jobba, Shoppa, fiska, softa, sola, njuta, sova!
Hur många kuddar sover du med: 5!
Spelar du något instrument: Haha nej..
Morgon eller nattmänniska: Både och, beror på vad man ska göra. ;)
Vad är viktigast för dig: Gå klart skolan, få ett bra jobb, vänner, familj och pojkvän. :love:
Är du kittlig: När jag känner för det.
Snarkar du: Om jag sover på något hårt, om jag sover dåligt, om jag druckit alkohol eller är förkyld - JA.
Stjärntecken: Tvilling!

Äckligaste insekten: Spindlar....
Längtar du mest efter just nu: Att få bra väder, och till helgen! :D


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kikade in lite =)

Hoppas du får en bra dag!

2011-05-16 @ 14:08:34
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback