ska på studiebesök

godmorgon! :)

Sorry att jag inte skrev efter att jag hade tränat igår, men jag var lite upptagen med annat. ;) Kom hem vid tjugo över nio och då hoppade jag in i duschen och efter det så skrev jag inlägg som jag ska lägga upp idag. Sen käkade jag kvällsmat, borstade tänderna, blabla.. ;) Kom i säng vid halv elva och sov som en gud fram till Pernilla öppnar dörren och väcker mig.. Så typiskt! Hade hellre velat sova vidare, hehe..

Hur som helst! Idag kom jag och Jossan överens om att ha klackskor, så idag går jag runt i klackar! :) Längtar som fan till sommaren då man kan gå i klackar hela tiden om man vill! :D Håller ni inte med mig? ;)

Idag så fortsätter temaveckan i skolan, jag och Jossan ska på studiebesök nere på ICA i Huskvarna och fråga lite om miljövaror, boooring! Aja! ;)


Kommentarer
Postat av: Emy

Hej! Var gärna med och tävla om tre par trendiga & ombloggade smycken hos www.emys.se



Tävlingen avslutas redan ikväll, så passa på att delta så kan det bli du som vinner.



http://www.emys.se/2011/03/08/tavling-vinn-trendiga-ombloggade-smycken/#comments

2011-03-09 @ 10:43:24
URL: http://emys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback