sitter i mitt kök

Nu är jag hemma!

Jag och min pojkvän gick till ICA och köpte chips, godis och cola som vi ska ha till fredagsmys, sen skulle vi ta bussen hem till mig men jag blev ledsen för en sak som jag var dum att göra så vi tog bussen till June och satt där en stund och väntade på bussen istället.

Är fortfarande ledsen, och det är för att jag trodde att det var denna lördagen som jag skulle rida, men det var tydligen nästa. Så nu blev jag dissad utav min pojkvän eftersom att jag sa till honom att vi inte kunde träffas, men nu så blir jag ensam och får sitta hela dagen imorgon och glo in i väggen..... Kul. Jag är så jävla smart, not. Jag hatar verkligen att vara ensam på helgerna, speciellt eftersom att min pojkvän jobbar på vardagarna och jag går i skolan så vi hinner knappt ses och då är helgerna heliga, men nu blev det fuckat. MEN SKITSAMMA!

Aja, nog om det! Vi kom precis hem till mig och jag sitter i köket med datorn medans min pojkvän håller på att göra äggmackor åt oss. Han skämmer bort mig lite ibland.. Inte mig emot. ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

HEJ PÅ DEJ! :D

nu var det ett tag sedan du besökte mig ( du brukar ju kommentera) och sedan ville jag kika in på din blogg, och jag sökte på " tesswester.blogg.se"

så stog det typ att bloggen var borttagen!

:O

men sen sökte jag på google och då kom det fram att den heter thesswester!:D

allt bra med dig sötnos?

2011-03-11 @ 16:29:47
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: emma

sv: jupp :D

2011-03-11 @ 17:02:46
URL: http://emmababy.se
Postat av: Lisa og Marita <3

Snygg blogg! :)



- Lisa & Marita <3

2011-03-11 @ 17:51:58
URL: http://www.lusah.blogg.no
Postat av: Josefine

jamen det var ju skönt att höra :D vad gör du?

2011-03-11 @ 18:04:01
URL: http://avjosefine.blogg.se/
Postat av: Sofffieiiiie yaaao, runnzell dåva

Gumman hör av dig till mig imorrn/ikv så kanske vi kan hitta på nått imorrn!? De va ju ett jävla bra tag sen, så slipper du ha tråkigt med!? :D PUSS

2011-03-11 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback