lugn och skön dag!

Goddag!

Jag har tagit en liten "paus" idag under förmiddagen och eftermiddagen, men nu är jag tillbaka för att stanna! ;)


Jag hade sådan hemsk huvudvärk inatt att jag bara låg i min pojkväns famn och grät, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. :( Undra varför det blev så? :O Den kom bara plötsligt, och så blev den så påfrestande att jag började gråta, naaw.. :( Men min pojkvän tröstade mig, och vid halv 5 på morgonen så somnade vi helt utmattade båda två. Jag kände inte för att gå till skolan idag pga det, så jag sjukanmälde mig. Hade fortfarande ont i huvudet på morgonen, har dock försvunnit nu! Vi vaknade och gick upp kl 10 och vid 15 så kunde jag se ordentligt igen. Mina ögon var så uppsvällda och röda så jag såg helt disigt precis som att jag vandrade omkring i en dimma, men det försvann för någon timme sen som sagt.. Men det var skönt att ta ledigt ifrån skolan idag faktiskt! Ska dock skärpa mig och gå dit imorgon. :)

Annars då? Min pojkvän började jobbet kl 14 så jag följde med honom ner till huskvarna och sen åkte jag hem, slängde in en tvätt i maskinen, bytte om och stack till stallet. Red en skön runda och Placan var underbar! :) Det är en fri känsla att sitta där uppe på hästryggen ska ni veta..! :)

Placan :love:

Kommentarer
Postat av: PETRA - foto & vardagsblogg

sv: jag har lagt till dig med :)

2011-03-21 @ 17:10:32
URL: http://disarray.blogg.se/
Postat av: emma

ja varför heter du de ? :O :O :O

2011-03-21 @ 17:15:17
URL: http://emmababy.se
Postat av: Katarina

Sv. Jaa :) Söt bild förresten ^^

2011-03-22 @ 18:13:18
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback