har fått paket! ;)

Godmorgon! Eftermiddag..?

Hade ingen skola idag som jag sa igår! ;) So my style, hehe! :D Så jag sov över hos min pojkvän eftersom att han ändå jobbar kväll denna veckan och då behövde vi inte gå upp tidigt, nice! Vi kom hem till honom vid tolv tiden igårkväll, efter att jag hade fått sitta i 35 min och vänta utanför hans jobb, buhuu. :( Satt dock vid en busshållplats och sjöng för mig själv eftersom att ingen ändå var ute för att lyssna..? ;)

När vi kom hem till honom så kollade vi på Buffy och sen stendog vi båda två och sov fram till halv 10, käkade frukost, kollade på Buffy och bara slöade. Sen gick vi till bussen för att han skulle till sitt jobb, passade på att använda mina hundögon så att min pojkvän köpte godis till mig. *fniss* så nu har jag något att äta medans jag väntar på att tiden ska gå. :D

Btw, jag fick paket igår, öppnade det precis och jag blev riktigt nöjd! ;) Kan ni gissa vad det är för något..?

Gratisbio.se


Kommentarer
Postat av: emma

du är om någon ;D



din percing kanske?

2011-03-10 @ 15:33:57
URL: http://emmababy.se
Postat av: Amanda place

Allt bra? :)

2011-03-10 @ 16:19:11
URL: http://amandasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback