20 sanningar om mig!



Jag har insett att min senaste kyss:
Var lite för hastig, men underbar :love:
Jag pratar: Oavbrutet, och ibland lite konstigt, haha..
Jag avskyr när folk: Tror att dom är bättre än andra :thumbdown:
Min bästa vän är: Har flera. Älskar mina vänner i vått och torrt! :love:
Min första vän heter: Minns ej..? Anna hette en som jag umgicks med när jag var 5 år vet jag iaf..
Kärlek är: Det bästa som finns och kärlek behöver alla! :D
När jag borstar tänderna: Så måste jag kolla mig själv i spegeln *ego* ;)
När jag lagar mat: Så har jag en baktanke, (jag ska ha något i gengäld..) ;)
Jag tänder på: Min pojkvän, haha! :)

Jag är rädd för: Mörker och att bli lämnad helt ensam..
Den värsta känslan är: När man känner sig ensam
Den bästa känslan är: När jag lyckats med något som jag inte trodde, eller när jag är med min älskling! :)
Jag är bäst på: Blogga.. ;)
Jag är sämst på: Att komma ihåg saker, måste ha med min allmanacka överallt!
Om jag va ett djur skulle jag vara: En delfin :)
Min mobiltelefon är: Ful och sliten... :(
När jag vaknar på morgonen: Kollar jag mig i spegeln! ;)
Just nu tänker jag på att: Maten snart är klar så att jag kan äta! :)
Bebisar är: Det sötaste som finns! Vill ha en hihi :love:


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul info :)

2011-03-22 @ 15:53:13
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt blogg =)

2011-04-08 @ 15:27:33
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback