nu slutar jag!

Hej på er! :D Äntligen, och nu har jag lång helg fram till onsdag, I Love it!

Hade engelska efter lunchen, och sen hade jag svenska som jag slutade alldeles precis. Våran nya svenska lärare är skitsträng.. Men det kan vara väl bra på sätt och vis eftersom att min klass är lite galen. ;)

Nu ska jag in till stan och träffa min vän Joanna! Jag ska följa med henne till friskis&svettis eftersom att hon ska träna en snabbis och sen ska vi ta en liten fika. Härligt! ;) Har skrivit ett tidsinställt inlägg så länge, så skriver jag igen när jag är hemma hos henne!

Hoppas ni får en underbar fortsatt fredag! PUSS!



Busig bild på en busig Thess.. ;)


Kommentarer
Postat av: josefine andersson

sötttiizz gumsan då :P

2010-11-19 @ 19:47:21
URL: http://jossich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback