känner mig som ny!

Ni har inte saknat mig va? ;)

Jag var så seg in i duschen.. Men när jag väl hoppade in i duschen så rakade jag benen osv och sen har jag provat ut en outfit som jag ska ha på kalaset idag, blev skitsnyggt med ett bälte till! :) Har aldrig använt den klänningen, trots att jag köpte den i göteborg i somras. Men det är alltid roligt när man inte har en aning om vad man ska ha på sig och så hittar man en skitsnygg klänning och så voila! :) Eller vad säger ni?

Nu ska jag käka med familjen och göra mig iordning för vi ska snart åka! PUSS!



Kommentarer
Postat av: JoelSv

Sv. jag sitter i min lägenhet med en varm kopp te, och ska starta en film hade jag tänkt :) regnar ute så det är mysigt! vad gör du själv?

2010-11-06 @ 15:30:23
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback