internet fuckade igår..

Godmorgon på er! :D


Ni aanar inte hur glad jag var när jag vaknade jag tänkte "nej nu måste jag testa om jag får igång internet" och det fick jag också! :D
Igår så satt jag nämligen i timtal och försökte få igång det, utan framgång. Sen sket jag i det när klockan blev halv ett så då satte vi på famiy gay och myste tills vi somnade.

Imorse vaknade jag för en halvtimme sen, men har hållt på med pointshop, gratisskor och gratisbio och samlat in lite poäng. Vill du också skaffa poäng och byta ut poängen mot kläder, smink, godis, matkuponger, biobiljetter och andra diverse saker? Bli då medlem på någon utav dessa ovanstående! :D Eller varför inte alla tre? ;) De namnen ovanför är länkar.

Nej nu ska jag gå upp och fixa frukost åt mig och min älskling! Hörs strax!


Oboy och äggmackor gjorde jag igår! Erkänn att jag är lite duktig ändå? ;)


Hittade ett rött läppstift, men jag är osäker på om jag målade rätt. Var det för lite..?


Kommentarer
Postat av: R O B I N A

Hejsan! dagens blogg är uppe :D bara att anmäla sig & jag drar en vinnare ikväll :D PUSS

2010-11-13 @ 11:27:27
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback