drar till läkaren nu..

Nu har min pojkvän gjort frukost åt mig, gullegull! :)

Jag och älskling tar bussen mot jönköping nu, för han ska på några ärenden medans jag är hos läkaren i huskvarna. När jag är klar där så ska jag dra emot jönköping och möta upp honom och sen ska vi till hans mamma en stund.

Men jag har skrivit några tidsinställda inlägg, så att ni inte kommer sakna mig alldeles för mycket! ;) Så ha en underbar dag! Och önska mig lycka till hos doktorn.. PUSS!*



Jag för ett tag sen..

Kommentarer
Postat av: josefine andersson

sv; aa mina leggins har ju gått sönder och dom var typ nya så jag ska ta en större stl än dom förra.

2010-11-17 @ 09:55:38
URL: http://jossich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback