bakat pepparkakor!

Godkväll på er! =)

Hoppas att ni har haft en superbra start på den nya veckan? Det har jag, eller skoldagen kunde väl varit bättre. Hade lite humörsvängningar som dock gick över efter ett tag som tur var! ;) Hatar att vara sur utan anledning egentligen när man inte kan hjälpa det..

Anyway.. När jag kom hem så satt jag bänkad framför Hannah Monatana, Simpsons och Scrubs till halv sex, sen klagade jag lite på mitt liv inför Pernilla och Magnus och gick upp och tjurade en liten stund. Tyckte att mitt liv var så fruktansvärt ovärt nu när min pojkvän är borta och jag gör mer eller mindre ingenting på dagarna mer än att gå i skolan och sen går jag och skrotar hemma..

Efter att jag hade tjurat klart och blivit på bättre humör så gick jag ner och hjälpte till att baka pepparkakor! Svinkul! Gjorde en hel burk åt mig själv som nu står på mitt rum och väntar.. Dock har jag borstat tänderna nu så det får vänta tills imorgon. ;)

Sen käkade jag middag/kvällsmat med familjen och sen gjorde jag iordning allting inför imorgon, tvättade ansiktet osv. Ni vet såna där vanliga kvällsrutiner! :D



Dålig bild, men här är min lillebror och jag när vi bakade pepparkakor! Ser jag inte slapp ut eller? haha. :D


Kommentarer
Postat av: Jeeennnnu

åh, julmys! degen är godast :')))



sv: tack! (a)

2010-11-29 @ 22:08:04
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: yes det är vi :)

2010-11-29 @ 22:15:33
Postat av: Linnea

fin blogg :)

allt bra?

2010-11-29 @ 22:29:24
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/
Postat av: hedda ♥

gör de :) kunde du fixa snygg textstil och sånt också? isåfall typ tahoma strl 12 & sedan snygg rubrik och ja, ngt som passar :)

de är bara gå in och göra de, för jag skrev inloggningsuppgifterna på mailen :) blir spännande o logga in och se sen imon :) <3

2010-11-29 @ 22:30:34
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback