svar på tal!



Stina om hemma igen!:
Måste bara säga att ja tkr din blogg är grymt bra ,kul att läsa :) men en fråga hur många besökare har du ungefär om dagen ? :) tacksam för svar :)

Kram <3

svar till dig Stina;
Tyvärr hade du ju ingen bloggaddres eller mailaddres inskriven, så jag fick ta det här direkt på bloggen i ett inlägg isället.
Tack så jätte mycket förresten, sånt värmer. =)
Jag har väldigt väldigt olika många läsare per dag.. i genomsnitt har jag väl runt 50-60 kanske. Men som sagt det varierar VÄLDIGT mycket. Beroende på hur mkt jag skriver per dag osv.. Så det är ju inte så särskilt många heller. Men det duger väl.. haha :D
Tipsa gärna om min blogg till folk du känner!

och ha en bra kväll, kramar!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jätte tack för svaret :D om du fortsätter uppdatera såhär bra som du gör kommer du får väldigt många besökare i framtiden och ja lova att tipsa din blogg till folk ja känner :)



Kram <3

2010-05-20 @ 23:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback