hemma igen!

Hello again bloggen! :D

Nu är jag hemma igen! Eller jag har vart hemma sen ungefär 45 min tillbaka, men jag hade panik och kände mig stressad, ingen aning om varför men jag kände att jag behövde sysselsätta mig med någonting innan jag kände mig tillräckligt lugn för att sätta mig vid datorn. Så jag passade på att bädda om min säng och byta lakan osv, plocka iordning i mitt rum, ta upp tvätten, vika den och hänga in den i garderoben och packa upp hela min väska. Nu ser mitt rum nystädat ut och sängen ser fräsch ut igen, haha. :D

Iallafall! Jag och Sita åkte till stan och kollade in i olika affärer och letade efter skolavslutningsklänning osv, jag hittade faktiskt en skitsnygg på JC (jag brukar aldrig handla kläder där annars..) men nu hittade jag en rätt fin klänning där faktiskt! Dock hade jag inga pengar på mig så jag får köpa den när jag fått pengar. Snart alltså! ;) Sen gick jag och Sita till donken som jag skrev i mobilbloggen och väntade där tills min pojkvän kom. Så satt vi där och tjötade lite om allt och inget, fick oss ett gott skratt också. Mikaela kom fram och hälsade på oss med, trevligt trevligt. =) Sen gick vi till june och så sa jag hejdå till min pöjk för han ska till danmark imorgon, bara över en natt men ändå. :( Sen tog jag och sita bussen hem till varsitt. Det var min eftermiddag det ja, haha.

Hur har eran dag varit kära läsare? =)


jag och sita idag på idrottsdagen i skolan, fler bilder kommer strax! ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Måste bara säga att ja tkr din blogg är grymt bra ,kul att läsa :) men en fråga hur många besökare har du ungefär om dagen ? :) tacksam för svar :)



Kram <3

2010-05-19 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback