förvirrad kväll.

Godmorgon bloggen!

Jag vaknade precis utav alarmet. Jag somnade rätt sent igår pga att jag tjaffsa med min pojkvän, jag skrev en massa saker på sms som jag inte skulle gjort egentligen. Gjorde typ slut, eller skrev att jag inte jag skulle besvära honom mer så jag mådde INTE alls bra igår. Låg och tjöt av gråt och sen när jag ringde upp honom och bad om ursäkt så grät jag av glädje istället.. fyfan vilken händelse.

Iallafall! Eftersom att min medicin är slut pga att jag tappade tre tabletter i lördags, de åkte antagligen ut ur dosetten när vi gick eller åkte bil eller något. Så orkade jag inte gå till skolan idag, jag har visserligen en tablett kvar som jag ska ta nu, men jag kände inte för att gå till skolan ändå. Jag mådde verkligen inte bra igår och visste inte vart jag skulle ta vägen så det är därför med. Jag är inte mig själv utan min medicin, det är som att jag har en stor garderob uppe i huvudet och allt står rakt och fint, alla papper är stapplade perfekt - när jag har min medicin. Sen är det som att alla garderober trillar och alla papper flyger omkring och allt blir huller om buller, endel papper åker tillochmed ut genom fönstret (det jag menade med det var att de "papprena som åker ut genom fönstret" är sånt "förstånd" som försvinner och då kan jag inte tänka klart, typ som att man helt plötsligt har glömt bort hur man äter med kniv och gaffel om ni förstår) Så jag stannade hemma. jag vet, det är dumt. Men hellre vara hemma och tänka igenom saker och VARA SÄKER IFRÅN MIG SJÄLV än att springa runt i skolan och sätta sig i olika riskzoner.

Det är som att det finns två vägar, men man vet inte vilken som är rätt eller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback