stressig morgon!

Hejsan!

Förlåt för att jag inte bloggade imorse, jag hade det lite stressigt kan man säga. Jag vaknade i tid, men så orkade jag inte gå upp (mitt vanliga dilemma) så jag ställde om klockan och hann bara fixa mig och klä på mig, packa och så sen gå till bussen. Tänkte faktiskt blogga men hann inte.

Kom iallafall till skolan i tid och mötte upp Emelie. Vi softade i skolan tills vi började och sedan gick hon med mig på matten och engelskan. Sen åkte hon hem och så hade vi SO och nu har vi bild. Håller på med en fotouppgift som jag och Mikaela fick den torsdagen jag började på min skola igen.

Efter skolan nu ska jag och Sita dra till A6 och kolla runt lite tror jag.



hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback