i skolan

Hej igen!

Såg ni bilden jag la upp innan? haha, ni kanske inte ser riktigt. men nya bilder/video kommer upp sen! ;) haha.

Sitter iallafall i skolan på dagens sista lektion. Hade syslöjd först, matte, engelska och sedan stack jag och sita till Tokarp och fixade ******* till min **** och Sitas tunga! ;) På bussen till tokarp så fick jag böter på 500 spänn för att jag hade glömt att stämpla mitt skolkort, inte så jättekul! Missade idrotten också då tyvärr. Sen kom vi i tid till svenskan iallafall och nu har vi NO lektion. Efter denna lektion så tar jag bussen upp till Sofies skola och träffar henne en stund. Sen tar jag bussen hem 18.30 då jag ska äta middag/kvällsmat med min familj och någon/några gäst/gäster.


Hittade en bild på google, en tjej som piercat navlen och failade..

Men jag skriver lite senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback