i'm back on track!

Hej sötnosar! :)

Som jag skrev sist så tog jag och Bästavän bussen hem till henne och duschade och fixade om oss. :) Sen tog vi bussen tillbaka till kära dreamhack så vi var tillbaka kl två ungefär. Då gick vi mest bara runt, satt lite och kollade på family guy. Kollade på en tävling som var på scenen och sen träffade vi en kille ifrån Luleå som hette Sonny. Träffade honom inatt när jag plattade håret, så vi visste vem han var.. haha. Så gav han mig och Sita ryggmassage så nu är vi båda helt avslappnade :) Sen gick vi tillbaka till Jimmys dataplats och satte oss här.

Stötte även på Filip, Kalle, Kenny, Guffa och Oliver utanför när vi var ute och rökte. :) Stackars Kalle hade ju 40graders feber.. så jag sa att han skulle krya på sig, haha. ;)

André ringde alldeles precis också, han och Isac ska antagligen komma förbi med bilen så vi får träffa våra boys lite. Hihi :) Men det får vi se lite senare om det blir något. Har ju hela natten på oss, haha! ;)

Efter en fräsch dusch så kände man sig både piggare och mer taggad. :) Så ser jag ut nu!


Tävlingen som var på scenen, självklart vann våran största idol GANDALF! ;)



min vaknatid: 30 timmar.
Bästavän Sitas vaknatid: 31 timmar och 40min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback