hiss/diss




dåligt självförtroende.

Många tror att självförtroende sitter på utsidan. Typ när man går runt och säger "gud, fan vad snygg jag är! ingen slår mitt utseende alltså." Eller när man klankar ner på andra. Som tex "fan va ful du är gumman.. get a life!" Men så är det INTE! Självförtroende sitter inte på utsidan, utan på insidan. Man ska inte tro att man är snyggast, utan man ska bara tycka att man ser bra ut. Fattar ni skillnaden..? Plus att folk som klankar ner på andra, de har inget självförtroende överhuvudtaget, utan de enda som håller de personerna vid liv, är just att klanka ner på andra. De lever på folks rädsla.. Så ge inte upp girls and boys! Ni är vackra som ni är! Och tro inget annat! Och få inte folk att tro det heller!

Stalkers.

Haha har en del "vänner", snarare sagt kompisar/bekanta. Som heela tiden smsar/ringer "är det fest eller?!" Alltså, det är väl ändå på något sett att stalka en person eller..? Om jag vet om en fest, så vill ju inte jag att folk ska komma på den som jag inte vill ha där. Då svarar jag inte på smset, eller så säger jag bara "nej det vet jag inte" men då blir dom arga för att man "är tråkig" ?! Vafan är det för stil liksom?! Nej, jag säger en FETING DISS till folk som lever på andra. Get a life och hitta egna fester, ni kanske till och med kan ha en egen hemmafest..?





Att jag ska ******* mig på fredag!

Ja herregud, fyfan vad spännande detta är..! Det blir min första, och antagligen inte sista.. hihi. Är ni nyfikna? :) Det vet jag att ni är..! Annars är det fult att ljuga. Tackar iallafall min söta vän EmelieThaKing för detta! Du är underbar! Och självklart ska jag tacka hon som gör det också! Och det var ju billigt också! :) YUMMIE!

Att jag har gått ner i vikt + större bröst!

Tja, inte för att jag var särskilt missnöjd med min kropp förut, men det är snyggare med liite smalar kropp! Har ju gått ner 1/2 storlekar i jeans till ex och nu förtiden har jag också S eller XS på tröjor. Innan hade jag oftast M.. Plus att mina bröst växer för fullt..! HAHA. Mina två nya bhar är redan försmå.. ME LIKE!

haah jag och bästavän på nyhem, ÄLSKAR ATT BAAADAA!
rättar till bikinin lite. hah

Kommentarer
Postat av: lina

Vad bra :)

2010-06-30 @ 16:50:09
URL: http://liinamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback