hemma i bonnehålan igen!

Hej igen bloggen!

det var ett tag sedan jag var hemma här, haha. Speciellt ensam också.. Menmen. Jag och älsklingen gick iallafall till magnus jobb så jag kunde skriva på det där brevet. Sen gick jag och André till torpa och postade det, köpte negerbollar och cola på VIP och sen gick vi och satte oss på torpaskolan. Satt bara där och softade, sen tog vi bussen till huskvarna och satt där i en halvtimme så att André den smarte missade sin buss. Så vi tog bussen tillbaka till jönköping och så hoppade jag av för att byta till min buss som går till bonnehålan, hehe.

Packade precis upp all packning, tog kort på alla nyinköpta kläder och hängde in de i garderoben. Den blir bara större och större asso, love it!

moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback