ändrade planer, hemma nu

Nu är jag hemma igen! :D

Skulle egentligen åkt in till jönköping för att träffa min pojkvän men det gick inte så jag och Mikaela drog in till stan och så bjöd hon på en kycklingbaguette, tack sötnos! ♥ Sen drog vi hem till varsitt. Och på bussen träffade jag Pau och Kevin. Sjukt kul hade vi, haha satt och busade och skrattade hela vägen hem, mycket roligare än att bara sitta och glo ut genom rutan i 40min iallafall..

Ringde André också, han skulle ju till Bunn och hämta sina fiskegrejer och det var därför han inte kunde träffas i stan, men han kanske ska sova hos mig inatt istället eftersom att vi båda har sovmorgon imorgon!
;)

Hur har eran dag varit hittills? Bra hoppas jag
:D

Sita i skolan, våran egna pose! ;)

Kommentarer
Postat av: Anahita

SV: INTE FÖR att ja tkr det men oki..:)

2010-06-01 @ 18:24:44
URL: http://browneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback