tidigt i säng..

Godkväll sötisar!

Som jag skrev innan, jag drog in till jönköping för att möta upp min pojkvän. På bussen träffade jag min gamla klasskompis och vän Tom. Aslänge sedan vi sågs och pratade, vi har ju vart tillsammans också, i fyran/femman/sexan och sjuan. ;) Men det var ju som sagt ett tag sedan.. Vi har våran lilla historia han och jag, haha.. Och vi har gått igenom mycket. Men vi har båda förändrats en del och umgås som sagt inte längre, men det var kul att träffas och snacka.

När jag kom till june så mötte jag upp min pojkvän, vi köpte cola, chips, popcorn och cigg och sen tog vi bussen hem till mig igen. Kollade på Angel med min lillebror och käkade grillad hamburgare med resten av familjen. :)

Men min pojkvän ska upp tidigt imorgon för att han ska jobba.. så nu ska vi gå och lägga oss. Men vi hörs imorgon as usual! PUSS och sov sött!


Det är så fruktansvärt sjukt hur mycket man kan älska en människa så mycket som jag älskar dig..

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: haha tack :D , aah härligt att höra. Jodå det är fint med mig med.

2010-07-21 @ 01:57:12
URL: http://akerstroms.blogg.se/
Postat av: elinn

tackar sötnos!

är det bra med dig idag?

2010-07-21 @ 06:11:22
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: jaha okej :) vilken linje ? :) jag tog studenten förra månaden :p så nu jobbar jag :)

2010-07-21 @ 08:05:41
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback