hemma igen! :)

Kom precis innanför dörren. Har bara bytt om till mjukiskläder och packat upp väskan osv. Överfört lite bilder ifrån kameran till datorn också.

Ikväll händer inte ett smack dock. Ringde till André och frågade om han ville sova över hos mig, men han kunde inte för att han hade saker att göra imorgon på förmiddagen, menmen.. Och det är väl ändå försent att hitta på något annat nu..?

Så jag ska bara sitta och droga mig med datorn lite. Dunka musik och läsa bloggar + blogga. Halv nio börjar finalen också, hoppas att Holland vinner. Då blir jag glad och då räddas min kväll, annars går jag och lägger mig direkt.

Och nu började det regna också, inte för att jag bryr mig egentligen, men då är det verkligen ingen idé att hitta på någonting annat ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback