folk kan inte ta skämt?

viktoria om att vara blondin..:
att vara en äkta blondin kan vara jättefint, men inte fejk gumman :)
plus, haha, vet ni varför ni får alla killar? jo för dom vill knulla er och dumpa er sen. som sagt, blondiner är som tofflor, sköna att sätta på, men inget man går ut med ;)

svar;
Först och främst så vill jag tala om att jag faktiskt ÄR äkta blondin. Dock har jag blekt det några gånger för att jag inte gillade min riktiga blonda färg.

på denna bild juni 2009 hade jag ALDRIG ENS RÖRT MIN HÅRFÄRG!


För det andra så vet jag många av mina vänner som är blondiner och har pojkvän, du har säkert också många vänner som är blondiner och har pojkvän eller har jag fel? Det handlar fan inte om hårfärgen. Vissa killar är väl såna att de "tror att blondiner är lättfotade och sen dumpar de dom". Men 90% av alla killar bryr sig faktiskt inte om hårfärgen, utan vad tjejerna har inuti huvudet.

För det tredje så har t.o.m jag en pojkvän, och såvitt jag vet så knullar han inte bara mig och sen dumpar mig. haha det har han inte gjort än iallafall (!) Så du har inte rätt där på den fronten heller lilla GUMMAN!

För det fjärde så var det inlägget ett drygt skämt. Såg på Paows blogg att hon hade skrivit en del blondinskämt, och då tänkte jag bara skoja till det lite. Men herregud, folk kan verkligen inte ta skämt alltså!

så jag får väl be om ursäkt helt enkelt om det var någon som tog illa upp.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Så du vill alltså vara en kopia av Paow? :)

2010-07-02 @ 18:14:30
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: MOLLYSLIV

Heej! :D ha en bra dag! Kraam :)

2010-07-02 @ 18:23:11
URL: http://mollysliv.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag kan ta skämt, men ni "blondiner" måste ju förstå att ni inte är snyggast, bäst,vackrast även om ni tycker det. ni tror ni får alla killar och ni lever i en liten barbie-värld, och att brunetter är tråkiga som sitter hemma varje kväll,men tänk efter lite? brunetter och blondiner har lika kul. att ha kul eller inte, sitter inte heller i hårfärgen, likaså som iq.

brunetter tycker blondiner är osmarta, och ni tycker ju vi är tråkiga, så vi måste ju också få tycka vad vi vill. och jag tror nog inte det inlägget var ironi, och om det nu var det, skriv gäääääärna det nästa gång :)

2010-07-02 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback