dagens planer!

Idag ska jag först och främst ta moppen till huskvarna och möta upp Marre. Sen ska vi ta våra moppar till gränna och träffa två av hennes polare tror jag.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men vi ska väl hänga omkring i gränna eller någon annanstans och glida omkring med våra moppar. ;)

Så jag väntar bara på att
klockan ska bli halv 4, för då skulle hon höra av sig om när jag skulle kunna komma. Vi sa kl 5 först, men det kanske blir lite tidigare.. Men jag kan iallafall inte åka förens om ungefär en timme/en och en halvtimme.

Men sen blire röjj!! hihi

marre! mohaha




Kommentarer
Postat av: Marre

OJj! vilken sexig bild :(

2010-07-17 @ 11:48:07
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback