sommartest!

Snodde ifrån Marre, hihi (a)

2010’s sommartest
Har du druckit tills du spytt? nesh
Sårat någon? självklart
Förlorat en vän? jao
Träffat nya människor? att jag har
Kysst en främling? nope
Tagit droger? haha min medicin!
Haft en sommarflört? nope, eller räknas joppis underlat? (a)
Gråtit? verkligen
Skrattat tills du kissat på dig? hahahah nesh
Tältat? jao
Varit vaken en hel natt? jao
Solat? självklart!
Badat? jao
Haft ett förhållande? yes, har jag fortfarande! <3
Gjort dig riktigt illa? haha aaah
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nope
Läst en bok? HAHA på sommaren?
Skickat fel sms med flit? nope moget liksom?
Suttit vid datan en hel natt? yes
Näckat? HAH inne på mitt rum :)
Solat naken? nesh
Fått utegångsförbud? nesh
Sagt “jag älskar dig” och menat det? självklart!
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? haha aah
Varit i slagsmål? självklart
Pussat någon utav samma kön? ajjemen
Sjungit högt på ett berg? haha aaah "VÅÅÅRSKRIKET!"
Kysst någon i regnet? självklart
Kysst någon i skogen? självklart
Kysst någon du inte borde? själv har jag inte kysst någon jag inte borde men ah..
Tappat rösten? haha självklart
varit på festival? självklart
Gått upp i vikt? nesh
Gått ner i vikt? ajjemen
Brännt dig? myes
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? jao
Varit utomlands? inte iår
Gjort ett bra köp? HELA GARDEROBEN! HIHI
Tagit upp kontakten med en gammal vän? joanna, jossan, kerstin, bella m.m :) <3
haft skadeglädje? SOM FAAAAAN !
Sovit under bar himmel? nope, önskar jag hade..
Vad kommer du sakna mest? sommarlovet ofc, palla skuuulään


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback