sitter i skolan

Godmorgon sötisar!


Kom hem vid halv elva igår, pratade med P&M lite eftersom att jag inte träffat dom eller vart hemma sen i onsdags morgon.. Sen gjorde jag iordning mig för sängen och så la jag mig.

Imorse gick jag upp halv 8. Utvilad som fan, skööönt! Så duschade jag och packade allt inför dagens skoldag. Tog bussen till skolan och så mötte Jossan mig vid bussen och så gick vi tillsammans till våran lektion. Dock började vi inte förens om 10min, men det är alltid bra att vara i tid. ;)

Som första lektion idag har vi Administration. Får se vad det är för något roligt ämne, haha..


Dagens facelook

Kommentarer
Postat av: simone

Du är så söt gumman :)

2010-08-27 @ 11:56:36
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback