nothing to do..

Nu har jag städat lite faktiskt, gjorde det i förväg eftersom att jag tänkte göra det imorgon, men DET ÄR SOMMARLOV OCH VEM FAN SKA GÅ UPP KL 9 DÅ ?! Så jag skiter i det och städade lite nu istället, haha!

Har ingenting att göra nu, sitter och lyssnar på musik och läser en massa gamla inlägg på olika storbloggar, folk förändras så fruktansvärt mycket genom åren så det är sjukt.. kolla bara mina gamla inlägg i början av min bloggkarriär..? Inga bilder och ett inlägg per dag, hehe.. Det funkar ikke.

Men nu ska jag fan gå ner och trycka i mig något och käka, är vrååålhungrig och som sagt så vill jag inte gå ner mer i vikt.. vill inte bli anorexia, höhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback