gamla bilder..

Kolla igenom mitt minneskort på min kamera. Här är några bilder på jag och kompisar. Bland de första bilderna jag tog med min rosa kamera, hehe..

jag och min SAKNADE VÄN evve <3


jag och min fd bästavän sita i skolan..


emelie och jag <3 saknad!


jag och marrre på spelning! <3 "the göran pose"


jag och min bitch. fan saknad asso! jävla sika, haha! <3


min fd bästavän/syster sofie och jag..


jag och emma på fest på vättersnäs, haha!


martin och jag på kemilektion, sakna 9H.. <3


jag och krille på jönköpings marknad :)


jag och sofie på RIX FM festivalen..


goa tider detdär! haha.. saknat. <3

Kommentarer
Postat av: Smarre

hahah snyggbild på oss ;D den kvällen va nice, vad hände med oss? ;s

2010-08-17 @ 23:15:06
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför är du inte vän med sita längre! (=

2010-08-18 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback