sitaandersson YY

10/3-09 var första gången du och jag var på fritiden. Dock hade vi känt varann i ca ett halvvår innan det. Träffats i skolan och snackat och så. Det klickade direkt, och vi bestämde att vi skulle bli bästavänner. Mest som en kul grej tror jag.. Men det blev perfect iallafall. Vi sov över första gången vi var och snackade heela natten fram till din morsa gick upp och skulle till jobbet. Sen sov vi bort halva dagen. Minns att det var en tisdag till en onsdag. Och att vi hade studiedag på onsdagen. Fan va kul det var! Sen efter den dagen så har vi varit oskiljaktiga. Verkligen. Dock har det hänt saker mellan oss, men mellan vilka gör det inte det liksom? Men vi har tagit oss igenom det. Det är ju bara skit egentligen. Ingen skit ska få sabba mellan oss liksom. Du och jag genom allt verkligen.

Vi har sovit, ätit, spytt, vart fulla, festat, shoppat, städat, lagat mat, skolkat, bråkat, skrikit, kramats, pussats och mycket mycket mer. Vi har verkligen gjort nästan allt tillsammans. Och vi finns alltid för varandra 24/7. Litar på varandra till 110 om inte mer. Ingenting ska komma emellan oss. Ingenting.
jag älskar dig bästavän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback