psst, en hemlighet..!

Jag, Sita, André har planerat en resa. Vart någonstans är hemligt. Men det är iallafall den 28 maj! Vi ska antagligen dra med Isac också, (andrés bror) och vi har fixat biljetter och allt. ;) Men det är inte riktigt säkert att det blir av än, men allt verkar passa in och så! Måste snacka med mina päron i god tid också så dom vet om det. Kan ju inte bara sticka iväg, då får jag polisen efter mig ju, haha! Menmen, det är en hemlighet som ni änsålänge bara får lukta på, men kanske får smaka på senare! ;)

Det var genom bloggen jag fixade detta, så tack bloggen! (L)




Vi kommer göra ********* osäkert! ;)

Kommentarer
Postat av: emmelie :)

haha, ja dom kom till esplanaden för att slå mig för att jag hade snackat skit om nån jenna i 7'an som jag knappt vet vem det är ;o men sen kom dom tydligen fram till att det inte vad jag ;p jag fattar inte heller nånting, men jag har inte snackat skit om henne iallfall vet knappt vem det är heller ;o

hehe :)

2010-04-13 @ 22:40:41
URL: http://emmeliebinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback