nu drar vi mot staden

Nu har jag duschat, ätit och fixat mig snabbt. Jag har glömt min plattång hemma hos Sita så jag får gå i lockigt hår idag och imorgon.. men det är visserligen bra för att håret inte ska slitas. =) Jag trivs lika bra i platt som i lockigt nuförtiden ändå..!

Men nu ska vi iallafall dra med bussen. Sita ska hem och jag ska möta min pojkvän i stan. Får se vad vi hittar på, eller om vi ska hem till mig.. beror på mina föräldrar. Men jaja!

Mobilbloggar kanske senare, beror på om jag kommer hem snabbt eller inte.. Puss!



Sita BÄSTAVÄN och jag i fredags!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

hej:) önskar dig en finfin söndag :) :D



föresten gå gärna med i min grupp på facebook :)

http://www.facebook.com/group.php?gid=121139377901688&v=app_2373072738&ref=mf#!/group.php?gid=121139377901688&v=wall&ref=mf

2010-04-25 @ 15:31:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback